دفاع پایان نامه دانشجوی رشته ی کارشناسی ارشد اموزش بهداشت و ارتقا سلامت
امتیاز:
خانم مریم سارایی دانشجوی کارشناس ارشد اموزش بهداشت و ارتقا سلامت در تاریخ ۱۴٠۵/۳/۳۱از پایان نامه خود با راهنمایی اقای دکتر محسن جلیلیان و اقای دکتر امین میرزایی با موفقیت دفاع کرد. دانشکده بهداشت این موفقیت را به ایشان تبریک گفته و ارزوی تداوم مسیر پر افتخار علمی را دارد.